JAK PRACUJEMY

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży medycznej oraz informatycznej, które wykorzystujemy do projektowania i dostarczania najlepszych rozwiązań dla naszych Klientów.

0
lat na rynku
0
pracowników
0
instalacji
0
urządzeń diagnostycznych

poznajemy potrzeby

Pracę rozpoczynamy od analizy potrzeb klienta. Zapoznajemy się z bazą sprzętową i użytkowanymi systemami IT. Analizujemy procesy biznesowe. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie naszych ekspertów, inżynierów, informatyków w celu opracowania najlepszych rozwiązań dla klienta. Już na tym wczesnym etapie w proces analizy angażujemy managera projektu.

proponujemy rozwiązanie

Opierając się na informacjach uzyskanych na etapie analizy potrzeb, wspólnie z klientem określamy cele, do których następnie dopasowujemy rozwiązania optymalnie wspierające te cele. Spośród innych firm sprzętowych i dostawców systemów wyróżnia nas fakt, że na tym etapie skupiamy się przede wszystkim na sprawnym i optymalnym procesie oraz posiadanych już zasobach klienta, a nie na marce dostarczanego urządzenia lub systemu.

realizujemy

Etap wdrożenia realizujemy zawsze w sposób wcześniej ustalony z klientem. Za każde wdrożenie odpowiada dedykowany, doświadczony menedżer projektu. Dbamy o poprawne działanie dostarczanych przez nas systemów oraz urządzeń. Dużą uwagę przykładamy do szkolenia użytkowników, ale także do procesów powdrożeniowych. Świadczymy na wysokim poziomie usługi wsparcia, utrzymania i serwisu naszych systemów oraz dostarczanych przez nas urządzeń medycznych i infrastruktury IT.

IT4KAN posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 9001:2015 w zakresie produkcji i sprzedaży oprogramowania, dystrybucji i sprzedaży urządzeń medycznych, serwisu.

IT4KAN posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 13485:2016 w zakresie produkcji i sprzedaży oprogramowania do zarządzania danymi obrazowymi DICOM oraz danymi statystycznymi w medycynie w zakresie ich przetwarzania, archiwizacji, komunikacji i opisu.

poznajemy potrzeby

Pracę rozpoczynamy od analizy potrzeb klienta. Zapoznajemy się z bazą sprzętową, systemami IT oraz potrzebami użytkowników. Analizujemy procesy biznesowe. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie naszych ekspertów, inżynierów, informatyków w celu opracowania najlepszych rozwiązań dla klienta. Już na tym wczesnym etapie w proces analizy angażujemy managera projektu.

proponujemy rozwiązanie

Opierając się na informacjach uzyskanych na etapie analizy potrzeb, wspólnie z klientem określamy cele, do których następnie dopasowujemy rozwiązania optymalnie wspierające te cele. Spośród innych firm sprzętowych i dostawców systemów wyróżnia nas fakt, że na tym etapie skupiamy się przede wszystkim na sprawnym i optymalnym procesie oraz posiadanych już zasobach klienta, a nie na marce dostarczanego urządzenia lub systemu.

realizujemy

Etap wdrożenia realizujemy zawsze w sposób wcześniej ustalony z klientem. Za każde wdrożenie odpowiada dedykowany, doświadczony menedżer projektu. Dbamy o poprawne działanie dostarczanych przez nas systemów oraz urządzeń. Dużą uwagę przykładamy do szkolenia użytkowników, ale także do procesów powdrożeniowych. Świadczymy na wysokim poziomie usługi wsparcia, utrzymania i serwisu naszych systemów oraz dostarczanych przez nas urządzeń medycznych i infrastruktury IT.

IT4KAN posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 9001:2015 w zakresie produkcji i sprzedaży oprogramowania, dystrybucji i sprzedaży urządzeń medycznych, serwisu.

IT4KAN posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 13485:2016 w zakresie produkcji i sprzedaży oprogramowania do zarządzania danymi obrazowymi DICOM oraz danymi statystycznymi w medycynie w zakresie ich przetwarzania, archiwizacji, komunikacji i opisu.